Tijd voor festivals!!

 

Ons favoriete seizoen is de zomer. Waarom? Leuk dat je het vraagt! 

Dansen in de openlucht met allemaal mensen die daar net zo veel zin in hebben als wij! In de zomer kijkt iedereen omhoog, voelen we ons allemaal lekker en is alles eventjes wat minder zwaar. En ook dit jaar gaan we daar samen weer iets moois van maken. 

Terwijl we super leuke shows aan het spelen zijn, focussen we ons deze zomer vooral op het opnieuw uitvinden van onze sound, onze shows en onszelf. Dus na de zomer komen we met nieuwe dingen! Verwacht hetzelfde, maar dan vetter, en misschien iets volwassener? Wij worden natuurlijk ook een dagje ouder. 

Maar wees niet bang! We barsten nog steeds van energie en kunnen niet wachten om weer te springen, schreeuwen en dansen met jullie op zonnige podia de komende maanden. Dus hopelijk tot snel!! 

Misschien komen er nog shows bij die niet op deze poster staan, dus klik op bovenstaande knop om écht up-to-date te blijven. 

En verder: één grote shoutout naar Kris! Onze liefdevolle ontwerper die weer een prachtig staaltje werk heeft geleverd. Dikke bedankt! 

Lieve mensen, we houden van jullie en hebben jullie gemist. We zien jullie snel! 

Liefde!!

xoxo, 

Primaat

cookies

Deze website gebruikt cookies om goed te kunnen functioneren.